هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان ساوجبلاغ

تاریخ اجرا ۱۴ و ۱۵ خرداد ۹۵ ٬

سرپرست برنامه اقایان کرمانشاهی و کرمیار ٫

تعداد شرکت کننده ۳۰ نفر ( ۲ خانم ٬ ۲۸ اقا) ٬

حرکت ساعت ۵/ ۱ ظهر روز ۱۴ / ۳/ با وسیله نقلیه اتوبوس از هشتگرد ٬ ساعت ۶ عصر همدان و استقرار چادرها و استراحت شبانه در پارک عباس اباد همدان که با توجه به داشتن وقت تعدادی از همنوردان از مناطق تاریخی این شهر بازدید کردند ۰ پس از استراحت شبانه ساعت ۴ صبح روز ۱۵/ ۳ / توسط سرپرست بیدار باش اعلام و پس از جمع اوری چادر ها بطرف پناهگاه و قله حرکت کردیم ( ساعت ۵/ ۵ صبح ) ساعت ۵/ ۷ به پناهگاه رسیدیم وپس از صرف صبحانه و استراحت کوتاه بطرف قله حرکت کردیم وساعت ۱۱ ظهر همگی گروه بدون مشکلی قله را صعود نمودند و پس از استراحت کوتاه و تهیه عکس ساعت     ۵/ ۱ به گنجنامه رسیدیم و پس از استراحت کوتاه بطرف هشتگرد حرکت کردیم ٬ ساعت ۵/ ۹ شب به هشتگرد رسیدیم و پایان برنامه

گزارش از اقبال لطفی

روابط عمومی هیئت کوهنوردی ساوجبلاغ
ادرس:هشتگرد.شهرک ولیعصر.خیابان شهید خرازی -باشگاه میرزا کوچک خان.خانه کوهنورد شهرستان ساوجبلاغ تلفن : 44212350 026 telegram.me/payamclub inestagram.com/payamclubsavoj