هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان ساوجبلاغ
نویسنده: روابط عمومی هیئت کوهنوردی ساوجبلاغ - ۱۳٩٤/۱٠/۱٤

سرپرست برنامه: آقای یونس رضا خانی

سرپرست فنی: آقای محمد صادق جوکار

اعضاء شرکت کننده دراین برنامه :مهدی مخابری - عبدالکریم ملامحمدی - بهرام امین لو ومحمد آقااحمدی

عکس وتهیه گذارش : محمد آقااحمدی

ساعت 6:30 صبح حرکت را از روستای فشند آغاز کردیم هنوز هوا کمی تاریک بود بعد از گذشتن از دره سوار بریال شدیم.باد ملایمی درحال وزیدن بود و درساعت 9:30 صبح به قله خراسان کوه با ارتفاع 3100 متر رسیدم ولی به علت سرمای شدید بلافاصله بعد از گرفتن چند عکس به سمت پایین قله به راه افتادیم.

بعد از یک ساعت به محل مناسبی برای استراحت رسیدیم وپس از صرف صبحانه به درخواست دوستان با چند عدد کارابین و تسمه وطناب انفرادی مشغول زدن کارگاه صعود و فرود جهت یادآوری و تمرین شدیم وآقای رضاخانی هم با دراختیار گذاشتن تجربیاتشان به ما و یادآوری چندین نکته بسیار مهم برنامه پرباری را برای مارقم زدند. بعد از حدود 40 دقیقه تمرین و استراحت به سمت روستا حرکت کردیم ودرساعت  12 ظهربا رسیدن به روستا برنامه به پایانرسید.

روابط عمومی هیئت کوهنوردی ساوجبلاغ
ادرس:هشتگرد.شهرک ولیعصر.خیابان شهید خرازی -باشگاه میرزا کوچک خان.خانه کوهنورد شهرستان ساوجبلاغ تلفن : 44212350 026 telegram.me/payamclub inestagram.com/payamclubsavoj